Kære alle sammen ![]()
Så fik vi lukket butikken for sidste gang — og vi er stadig helt overvældede.
Så mange af jer kom forbi for at sige farvel, give et kram, dele minder… og endda komme med gaver. Det rørte os dybt.
Tusind tak til hver eneste af jer, der kiggede ind.
Tak for gaverne.
Tak for alle de smukke beskeder på Facebook, Instagram og alle andre steder.
Tak for alle årene sammen med jer.
Det har været en rejse fyldt med oplevelser, cykler, cykelløb, gode grin, travle dage, beskidte fingre, leverandører, naboer, venner og generationer af kunder.
Hvad siger man egentlig, når et helt livskapitel slutter?
Måske bare dette:
Tak for tilliden. Tak for fællesskabet. Tak for turen.
Vega Cykler har altid været mere end en butik — det har været menneskerne omkring den. Og dem glemmer vi aldrig.



